Tiešsaistes semināra "Reklāma influencera kanālā" programma
Datums: 18. oktobris, 14.00-16.30
Vieta: tiešraide - LRA Facebook profils, kasjauns.lv, tvnet.lv; semināra ieraksts vēlāk būs noskatāms: cetri.lv, LRA YouTube kanālā un LRA Linkedin profilā.
Semināru vadīs Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja Baiba Liepiņa.
14.00 -14.20
“Sociālo tīklu tendences influenceru mārketingā”, Annemarī Šperliņa, Radoši digitālās aģentūras Armadillo izpilddirektore.
“Tendences pasaulē un pie mums”, Elīna Jermoloviča, projektu vadītāja, Publicis Latvia un Baiba Kauliņa, Ietekmes un satura virziena vadītāja Latvijā, Publicis Groupe.
14.20 -15.10
“No hobija līdz konkurētspējīgam biznesam? Pieredze, šķēršļi un ieteikumi”, Madara Raabe, influencere.
“Sadarbību veidošana no pavisam jauna influencera skatupunkta”, Jushkapadrushka, digitālā satura autore.
“Pašizaugsmes ceļš”, Līga Vancāne, Sanitex Retail mārketinga speciāliste, un Irina Cvetkova, Sanitex projektu vadītāja.
“Stockmann pieredze”, Ilona Cera, Stockmann mārketinga vadītāja.
“Influenceru komunikācija - daļa no mediju plāna”, Mārtiņš Zaķis, Mediacom Latvia digitālās nodaļas vadītājs.
“Mediju un influenceru mijiedarbības pieredze", Guntars Traubergs, EHR mediju grupas līdzīpašnieks un attīstības vadītājs.
15.10 – 15.30
“Atbildība. Interpretācijas”, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra vadītāja.
“Darījumu dokumentācijas izvēles iespējas”, Inese Roze, Radoši digitālās aģentūras Armadillo galvenā grāmatvede.
15.30 – 16.10
Diskusija par reklāmas influencera kanālā biznesa ilgtspēju. Visi dalībnieki.
16.10 – 16.30
Jautājumi un atbildes.
Semināra ieraksts ir atrodams šeit