Šogad festivālā Golden Hammer balvas varēs saņemt arī labākās sociālās kampaņas
Festivāla organizatori īpaši vēlas izcelt reklāmas un mārketinga līdzekļu izmantošanas iespējas sabiedrības labā. Reklāmas nozarē aizvien noteiktāku lomu ieņem sociālās kampaņas, un radošās aģentūras ir apliecinājušas, ka ar oriģinālām reklāmām var piesaistīt sabiedrības uzmanību sociālajām problēmai un palīdz tās risināt. Tāpēc šogad sociālajām reklāmām izveidota atsevišķa kategorija, kurā žūrija izraudzīsies oriģinālāko ideju un efektīvāko kampaņas risinājumu.
Izmaiņas kategorijās notikušas atbilstoši reklāmas un mediju nozaru attīstībai. Kategorijas pārstrādātas un strukturētas, lai iesniedzējiem būtu viegli atrast konkursa darbam piemērotu kategoriju.
Kopumā darbus varēs iesniegt 13 kategorijās: Film (video reklāma), Print (drukātā reklāmā), Outdoor (vides reklāma), Radio (radio reklāma), Interactive (interaktīvā kategorija), Design (dizains), Media (mediji), Direct (tiešais mārketings), Promo&Activation (aktivizācijas pasākumi), Campaigns (kampaņas), PR (sabiedriskās attiecības), Craft (Meistarība) un Social (sociālā reklāma).
Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju (aģentūras, dizaina un reklāmas izgatavotāj sabiedrības, kā arī reklāmdevēji, mediji un citas puses, kas bijušas iesaistītas reklāmas tapšanā) jomu Baltijas, kā arī citās pasaules valstīs.
16. Starptautiksais reklāmas festivāls „Golden Hammer” norisināsies Jūrmalā no 9. līdz 11.jūnijam. Tradīcijām bagātais reklāmas festivāls kļuvis par reģiona nozīmīgāko starptautisko festivālu, kurā tiek apbalvoti iepriekšējā gada labākie darbi reklāmas un mediju jomā.
Starptautisko reklāmas festivālu „Golden Hammer” rīko Latvijas Reklāmas asociācija. Festivālu atbalsta: Jūrmalas pilsētas dome, Cision, Rīgas Viļņi, JCDecaux, Semarah Hotel Lielupe, Airprint, Inchcape BM Auto, Chaula.tv, Mailigen, DDB Latvia
Plašāk par festivālu mājaslapā http://goldenhammer.eu/