Autorizācija
1

Septembrī: Mediju un mediju aģentūru darbinieku apmācības!

Mārketinga akadēmija sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju organizē apmācības, kas atsvaidzinās un papildinās mediju nozares darbinieku, studentu, kā arī citu interesentu zināšanas.

Apmācību mērķis ir uzlabot esošo aģentūru un mediju darbinieku profesionālo kvalifikāciju un izpratni, paaugstināt kopējo nozares sniegto pakalpojumu līmeni, kā arī veicināt jauno speciālistu praktisko iemaņu apgūšanu pēc studijām vai studiju laikā.

Pieteikties apmācībām, iespējams jebkuram mediju nozares darbiniekam, studentam, kā arī citam interesentam.

Apmācības, sākot ar 22.septembri, katru otrdienu un ceturtdienu, 3 nedēļu garumā notiks Latvijas Biznesa koledžas* telpās no plkst. 13.00 līdz 20.00

Šo trīs nedēļu laikā tiks apskatītas tādas tēmas, kā mediju plānošanas raksturlielumi, mediju plānošana, mediju pirkšana, iepirkumu un konkursu vadība, B2B pārdošanas pamati u.c (zemāk pieejams pilns apmācību saturs).

Kursa noslēgumā pēc veiksmīgas eksāmena nokārtošanas tiks izsniegts Latvijas Reklāmas asociācijas apstiprināts sertifikāts.

Apmācību maksa LRA biedriem: 400 EUR + PVN
Citiem interesentiem: 550 EUR + PVN
Dalībnieku skaits: 15

 

*Latvijas Biznesa koledža - Krišjāņa Valdemāra iela 26

Apmācību SATURS: 

Lekcija Pasniedzējs Datums, laiks 
Mārketinga komunikācijas mērķi, kanāli Inese Vētra
(Later LTD)
22. septembris
13:00 - 14:20
Vispārīgs aģentūru apraksts, darbības principi Jānis Kļaviņš
(Mārketinga Akadēmija)
22. septembris
14:40 - 16:00
B2B pārdošanas pamati, taktiskie risinājumi 1.lekcija Edmunds Apsalons
(Occam Consulting)
22. septembris
17:00 - 18:20
B2B pārdošanas pamati, taktiskie risinājumi 2.lekcija Edmunds Apsalons
(Occam Consulting)
22. septembris
18:40 - 20:00
Plānošanas raksturlielumi Aivars Avotiņš
(Inspired)
24. septembris
13:00 - 14:20
Komunikācijas mērķu pārtulkošana mediju mērķos Gunta Jurča
(Danone)
24. septembris
14:40 - 16:00
Mediju pirkšana Zane Apīne
(MTG)
24. septembris
17:00 - 18:20
MS Excel Jānis Kļaviņš
(Mārketinga Akadēmija)
24. septembris
18:40 - 20:00
Vides reklāma Dite Dimante
(JCDecaux)
29. septembris
13:00 - 14:20
Vides plāna izveide Jānis Erts
(Bridger)
29. septembris
14:40 - 16:00
Interneta plāna izveide, programmatūras pamati (Gemius) Linda Egle
(Gemius)
29. septembris
17:00 - 18:20
Radio plāna izveide, programmatūras pamati (Supernova) Signe Hokonena
(TNS)
29. septembris
18:40 - 20:00 
Preses plāna izveide, programmatūras pamati (Galileo) Elīna Krūze
(TNS)
01. oktobris
13:00 - 14:20
Analītikas pamati (TNS Atlas) Elīna Krūze
(TNS)
01. oktobris
14:40 - 16:00
Analītikas pamati (AdFacts) Oskars Rumpēters
(TNS)
01. oktobris
17:00 - 18:20
Televīzijas programmatūras pamati (InfoSys) Valters Brūns (Intelligent Systems) 01. oktobris
18:40 - 20:00
Kampaņu vadība  - 1.lekcija Zane Strautmane
(neatkarīga mārkinga konsultante)
06. oktobris
13:00 - 14:20
Kampaņu vadība - 2.lekcija Zane Strautmane
(neatkarīga mārkinga konsultante)
06. oktobris
14:40 - 16:00
Iepirkumu/konkursu projektu vadība Zane Strautmane
(neatkarīga mārkinga konsultante)
06. oktobris
17:00 - 18:20
Televīzijas plāna izveide Valters Brūns
(Intelligent Systems)
06. oktobris
18:40 - 20:00
Laikjūtīgu projektu vadība Zane Strautmane
(neatkarīga mārkinga konsultante)
08. oktobris
13:00 - 14:20
MS Powerpoint Digna Degtjarova
(Inspired)
08. oktobris
14:40 - 16:00
Ievads biroja darbā, lietišķā komunikācija Digna Degtjarova
(Inspired)
08. oktobris
17:00 - 18:20
    08. oktobris
18:40 - 20:00
EKSĀMENS  

09. oktobris


Vairāk informācijas un pieteikšanās: santa@lra.lv, 67320437

Komentāri
  • Rolands
    labs
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)