Autorizācija
0

Pirmo reizi ir aplēsts 2022. gada visu mediju reklāmas apjoms

2022. gada Baltijas interneta reklāmas apjoms, iekļaujot lokālos un ārzemju medijus un reklāmas kanālus, sasniedza 386 miljonus Eiro (avots: IAB Baltics, "2022 Baltic Digital Market Adex").

Igaunijā tie bija 114,3 miljoni, Latvijā - 115,5 miljoni, bet Lietuvā - 157 miljoni EUR.

IAB dati

Ņemot vērā IAB aplēses par visu interneta mediju apjomu, Latvijas Reklāmas asociācija ir veikusi aprēķinus Latvijas reklāmas tirgum 2022. gadā, pirmo reizi iekļaujot datos arī ārzemju interneta mediju reklāmas apjomus.

Reklāmas tirgus apjoms 2022. gadā Latvijā bija 178,5 miljoni EUR.

Infogram ar ārzemju datiem

Izmaiņas mediju tirgus daļās

 

Avots: Latvijas Reklāmas asociācija

 

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)