Autorizācija
0

Piesakies Stīva Herisona meistarklasei!

Stīvs Herisons vadīs meistarklasi visiem radošā darba darītājiem šī gada 17. aprīlī konferenču centrā Ostas Skati. 

Interesenti var pieteikt dalību meistarklasē šeit

Par Stīvu Herisonu (Steve Harrison):

Šobrīd strādā kā uzņēmēju padomdevējs starptautiskajā vidē ar lieliem un maziem uzņēmumiem. Pagājušajā gadā viņa līdzveidotais jaunuzņēmums Vjetnamā tika pārdots par 20 miljoniem ASV dolāru.

Rīgā Stīvs Herisons ieradīsies ar mērķi vadīt savu meistarklasi, kuras laikā viņš dalīsies ar zināšanām, pieredzi un praktiskiem padomiem, kā soli pa solim veidot izcilu radošo darbu. Tādu, kas pārdod un liek pievērst Kannu žūrijas uzmanību.
Ja vēl šaubies par Stīva Herisona pieredzi un prasmēm:
Stīvam Herisonam ir pieredze radošā direktora darbā aģentūrās Ogilvy One un Wunderman, kas noderēja, dibinot savu aģentūru HTW, kuru vadot, viņš ieguvis 12 galvenās balvas reklāmas festivālā Kannu lauvas. Kā rakstīts wikipedia.org, tas ir lielākais balvu skaits, ko tiešā mārketinga kategorijā jebkad saņēmis kāds pasaules radošais direktors. Protams, šie apbalvojumi ir bijuši, iespējams, pateicoties tādiem klientiem kā Vodafone, Microsoft, Rolls Royce, IBM, Xerox un citi.
Britu profesionālais industrijas žurnāls Campaign nodēvējis Herisonu par savas paaudzes izcilāko tiešā mārketinga radošo personību. Zināšanas un padomus izcila reklāmas satura veidošanā Stīvs apkopojis vienā no savām grāmatām – How to do better creative work (Kā radošo darbu darīt labāku). Tā kļuva par visu laiku visdārgāko reklāmai veltīto grāmatu, amazon.comsasniedzot cenu 3000 britu mārciņas par vienu grāmatas eksemplāru.
2012. gadā Stīvs Herisons tika iekļauts “The D&AD Copy Book” – grāmatā, kurā apkopoti pēdējo 50 gadu izcilākie tekstu redaktori. 2013. gadā viņš uzrakstīja grāmatu par 60. gadu izcilo reklāmas meistaru Howardu Laku Gosāžu – “Changing the world is the only fit work of a grown man” (“Vienīgais pieauguša cilvēka cienīgais darbs ir pasaules mainīšana”). 2015. gadā Herisons uzņēma filmu, kuras pamatā ir šī grāmata. Līdz šim filmai ir notikušas īpašās pirmizrādes D&AD, The One Club, Luerzer’s Archive un The Communications Council auditorijām.
2016. gadā izdevniecība Pan Macmillan izdeva vēl vienu Herisona grāmatu – “How to write better copy” (“Kā uzrakstīt labāku reklāmas tekstu”). 
Ķer, kamēr var – dažu gadu laikā arī tās cena var sasniegt 3000 mārciņu!

Stīva Herisona vizīte Rīgā ir iespējama pateicoties Biedrībai Dizains, RDMV Reklāmas Dizaina nodaļai, Hotel & Restaurant Neiburgs, animācijas studijai Panic.

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)