Autorizācija
0

Kad radošums satiek likumu

Semināra ierakstu skaties šeit

Runātāji:

Semināra atklāšana
Baiba Liepiņa, Latvijas Reklāmas asociācija

Reklāma un atbildība. Kurā brīdī sociālo mediju “posts” kļūst par reklāmu?
Sanita Gertmane, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs

Autortiesības un blakustiesības. Internetā atrasts nenozīmē, ka ir izmantojams reklāmā
Ilona Pētersone, Kultūras ministrija

Preču zīmes nozīme un izmantošana
Viktorija Kasara, Patentu valde

Autoru darbu izmantošana reklāmā. Kā pareizi vienoties ar autoru?
Ieva Kolmane, AKKA/LAA

Mūzikas izmantošana reklāmā un digitālajā komunikācijā. Kā pareizi ievietot mūzikas ierakstu reklāmā?
Edgars Bite, LaIPA

Kā pareizi izmantot mūzikas autoru un izpildītāju darbus? Latvijas autoru darbu izmantošanas prakse
Guntars Račs, MICREC

TikTok un autortiesības. Paga ko? Izrādās – autortiesības jāievēro arī TikTokā.
Anna Krūze,  Guilty Ogilvy

Jautājumu un atbilžu sesija.

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)