Autorizācija
0

IZZIŅOTA FESTIVĀLA GOLDEN HAMMER PROGRAMMA!

31. maijā starptautiskais reklāmas festivāls GOLDEN HAMMER tiks atklāts ar meistarklasi, kuru vadīs festivāla PR žūrijas priekšsēdētāja, Ketchum Global partnere un Ketchum vadītāja Austrijā, Saskija Valnere.

Heroes, Content, and Storytelling: The Future of Marketing and PR. Saskija Valnere (Saskia Wallner): “Šajā meistarklasē mēs diskutēsim par pieciem laba stāsta elementiem un izmēģināsim dažas jautras un radošas tehnikas kā šādus stāstus izstrādāt komandā. Runāsim par to, ko darīt un ko nedarīt, veidojot atmiņā paliekošu un emocionālu storytelling, un palūkosimies kā izmantot dažādus kanālus un instrumentus, lai ar savu stāstu patiešām sasniegtu izvēlēto auditoriju.”

2. jūnijā Festivāls turpināsies ar konferenci, kurā festivāla žūrijas locekļi runās par aktuālo radošās industrijas jomā un tās attīstības iespējām.

Digital as an enhancement. Hanja Baruške (Hanja Baruschke), radošā Digitālā direktore, Jung von Matt/Limmat, Šveice: “Visa pasaule runā par digitalizāciju, bet viss ir par spēju atrast perfektu balansu tradicionālo un jauno mediju lietojumā, lai radītu izcilu rezultātu.” Hanjas komanda strādāja pie kampaņas “Refugees welcome”, kas 2016. gadā ieguva neskaitāmus apbalvojumus tādos starptautiskos festivālos, kā Cannes Lions, Clio un Eurobest Awards.

Frankly Speaking. Levans Lepsveridze (Levan Lepsveridze), Leavingstone radošais direktors, Gruzija: “Oriģināliem notikumiem un patiesām cilvēku emocijām ir nozīme.” Levans ir augsti godalgots radošais direktors, kas ieguvis 59 apbalvojumus dažādos starptautiskos festivālos, tostarp, Cannes Lions, Eurobest, London International Award, ADCE, Epica, Golden Drum un KIAF.

Where are we going to? Aleksandrs Kapelevičs (Alexander Kapelevich), radošais īpašnieks, LOGA BIGA, Baltkrievija: “Kas ir galvenais, insaits, ideja vai izpildījums? Piemēri no 2016. gada Cannes Lions uzvarētājiem.”Aleksandrs ir bijis žurijā un ticis apbalvots tādos festivālos, kā White Square, Red Apple, KIAF, Idea, Ad Stars, New York festivālā un daudzos citos.

Advertising that doesn't suck. Tobias Vakers (Tobias Wacker), radošais direktors, hasan & partners, Finland: “Skrējiens caur sliktas reklāmas elli un ko ar to iesākt.” Viņa darbi  bijuši izvēlēti un apbalvoti ar Epica, Eurobest, Cresta, Red Apple, Cannes Lions, ADC*E, Guldägget, iF Communication Design Award, Effie Awards, Golden Hammer balvām. Tobiasa darbi sasniegušu labus rezultātus arī dažādos nacionālos apbalvošanas konkursos Somijā, Nīderlandē un Vācijā.  Tobias ir pabijis neskaitāmu nacionālo un starptautisko konkursu un festivālu žurijās.

Bad Boys of Design — How to Get Rich. Tajo Oja (Tajo Oja), vadošais dizaineris un partneris Fraktal, Igaunija: “Visi ir dzirdējuši sen seno mantru „Labs dizains glābj pasauli”. Es parādīšu, ka visas šīs puķu bērnu un hipiju runas nekam neder, un kā melot, krāpties un zagt, lai tiktu līdz virsotnei ar tumšiem veidoliem, maldinošu dizainu un citu garšīgi ļaunu triku palīdzību.” Tajo ir gados jauns, talantīgs un godalgots dizaineris.

Biļetes uz Konferenci un Meistarklasi iespējams iegādāties Golden Hammer mājaslapā

Reģistrējoties līdz 15.  maijam cena 59,- Eur, līdz 22. maijam – 79,- Eur

 

Biļetes uz apbalvošanas pasākumu būs pieejamas pēc 25. maija. Katrai aģentūrai, kuras darbs būs iekļuvis finālā (shortlist) būs iespēja saņemt vienu bezmaksas karti ieejai Apbalvošanas pasākumā.

 

Meistarklases un konferences norises vieta: Pullman Riga Old Town, Jēkaba iela 24, Rīga 

 

Plašāka informācija mājaslapā vai sazinoties ar Santu Sakni, projektu vadītāju santa.sakne@goldenhammer­­­­.eu  +371 67 320 437

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)