Autorizācija
0

Baltic Brand Conference - Destination: Germany

Ceturtās Baltic Brand Conference tēma ir Vācijas tirgus apgūšana, eksportējot Baltijas zīmolus un produktus. Tās trīs sadaļas ietver dažādas lekcijas, kurās ir iespējams ne vien uzzināt par vietējo zīmolu eksporta pieredzi, bet arī aizņemties idejas no Latvijas zīmolvedības ekspertiem un ārzemju vieslektoriem – tostarp arī Rūperta Milingtona (Rupert Millington) (UK) un Ūves Melihara (Uwe Melichar) (DE).

Iedvesmojošās teorijas sadaļā uzzināsiet:

  • Kā iepazīt potenciālos klientus un patērētājus,
  • Kā sagatavot zīmolu eksportam un izmantot tā priekšrocības,
  • Kādas ir Vācijas mediju īpatnības,
  • Kā izvēlēties digitālo stratēģiju.

Tirgus specifikas sadaļā iespējams padziļināti izprast intelektuālā īpašuma likumdošanas specifiku un līdzšinējās Vācijas-Baltijas tirgus attiecības.

Savukārt reālās pieredzes sadaļā Baltijā atpazīstamu uzņēmumu un zīmolu (Valmiermuižas alus, Lido, Laima un citi) pārstāvji pastāstīs par savu produktu eksporta pieredzi, ienākot Vācijas tirgū, savukārt mārketinga speciālists un Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kameras pārstāvis Andris Eglājs iepazīstinās ar reklāmas un mārketinga izaicinājumiem Vācijas tirgū.

Dalības maksa vienam dalībniekam 99,- EUR + PVN. Cenā iekļautas lekcijas, izdales materiāli, apliecība, kafijas pauzes, pusdienas un stāvvieta.   AHK, LRA un LIA biedriem ir pieejama 20 % atlaide dalības maksai.

Norises laiks 14. septembrī Swedbank ēkā Balasta dambī 1A, Rīgā.

Konferences valoda – angļu.

Plašāka informācija un reģistrācijas veidlapa pieejama mājas lapā www.balticbrandconference.com

 

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)