8.augustā - festivāls Marketing Shake 2024
Viss ģeniālais ir labi aizmirsts vecais, jo neko pa īstam jaunu vairs neizdomāt. Sekss turpina pārdot un mazi zvēriņi mīkstina sirdis, kā pirms gadu desmitiem, tā vēl joprojām šodien. Tāpēc tiekamies 8. augustā VEF Kvartālā mārketinga un komunikācijas festivālā Marketing Shake 2024, lai aizņemtos elementus, no kuriem radīt ko jaunu. Elementāri, vai ne?
Ideju kokteilis, kas spridzina. Mārketinga elementi, kas pārdod. Sejas, kas iepazītas un tiks iepazītas. Gada gaidītākais mārketinga un komunikācijas festivāls, kura laikā uzzināt aktualitātes, smelties idejas un būt vienuviet ar jaudīgākajām nozares personībām. Visas dienas garumā no 9.00-19.00 norisināsies divas darbnīcas, lekcijas un vakara noslēgumā – ballīte ar DJ. Pieredzē dalīsies lektori no Latvijas, Zviedrijas, Igaunijas, Čehijas.
“Mārketinga un komunikācijas pasaulē ik dienu cenšamies radīt ko jaunu, pārspēt jau esošo un būt unikāli. Bet varbūt labāk uzlabot jau esošo? Šogad festivālā galveno akcentu liekam uz elementārām lietām, lai atvieglotu gan savu, gan citu nozares pārstāvju ikdienu,” savās pārdomās dalās WE ARE VERY mārketinga aģentūras vadītāja Zanda Šķēle, festivāla organizatore. “Turpinot pērnā gada veiksmīgo pieredzi, arī šogad festivālā piedalīsies lektori gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Dalīsimies atziņās un zināšanās, kas veiksmīgi strādā vietējā tirgū, kā arī noskaidrosim aktualitātes pasaulē, ko varam pārņemt un iekļaut savā ikdienā.”
Festivāls pulcēs zinošus un iedvesmojošus lektorus, kuri dalīsies savā pieredzē, novērojumos un atklājumos. Water Cooler Topics dibinātājs Nilss Rooimanss ir visaugstāk vērtētais lektors starptautiskos PPC pasākumos. Nilss stāstīs par mūsdienu MI taktikām, kas uzlabos tavas Google reklāmas, kā arī parādīs jaunākās un praktiski labākās lietošanai gatavās MI rīku programmas, kas uzlabos tava Google Ads rezultātus.
Bright Mind Agency dibinātājs un izpilddirektors Aleksanders Morads (Zviedrija) ir viens no pieprasītākajiem mārketinga ekspertiem Eiropā. Savā prezentācijā Aleksanders ļaus smelties iedvesmu un soli pa solim sniegs praktiskus padomus, kā patiesi gūt panākumus sociālajos medijos. Uzzināsiet, kāpēc uzņēmumi cieš neveiksmes un kā no tā var izvairīties, izmantojot saturu, maksas reklāmu un stāstu stāstīšanu savā labā.
Pasākuma laikā norisināsies arī divas darbnīcas. Vienā no darbnīcām Dima Melniks (Čehija) dalīsies zināšanās, kā dubultot cenu un ieņēmumus. Dima ir eksperts produktu iepakošanā un cenu noteikšanā. Viņš ir konsultējis miljardu dolāru vērtas kompānijas, piemēram, Skoda, Yves Rocher un Global Payment. Neesi pārliecināts par cenu? Vēlies paaugstināt cenu? Izpēti reālas stratēģijas, kuras Dima izmantoja, lai iegūtu miljonus papildu ieņēmumu.
Otrā darbnīcā influenceru un talantu aģentūras Collex biznesa attīstības direktors, RSU lektors un doktorants Deniss Aleksandrs Ševeļovs runās par influenceru mārketingu Latvijā. Šīs darbnīcas mērķis ir kopā veidot standartizētus brīfus ideālām kampaņām, kas ir veiksmīgas sadarbības priekšnosacījums.
Savā pieredzē dalīsies arī tādi jomas eksperti kā Kantar lielo klientu direktore Inta Priedola, digitālā mārketinga aģentūras Reprise biznesa attīstības vadītāja Diāna Butirina, mārketinga entuziasts, speciālists un mentors Ģirts Polis, Planktones.studio līdzdibinātāja un grafikas dizainere Marta Bula, klīniskā psiholoģe, sertificēta mediatore un krīzes intervenču speciāliste Ginta Gaumala, sertificēts integrālās attīstības koučs Elīna Fīrmane, Bites korporatīvās komunikācijas vadītāja, kā arī valdes locekle Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem Kristīne Mennika, lifta runas koučs, Fundwise līdzdibinātājs Gļebs Maļcevs (Igaunija).
Elementāri risinājumi, dinamiska apmaiņa, intensīva pieredze un vēl daudz citu ieguvumu tevi sagaida 8. augustā VEF Kvartālā. Vairāk par pasākuma norisi, īpašajiem viesiem un biļetēm uzzini Marketing Shake 2024. Uz tikšanos!
WE ARE VERY ir notikumu un mārketinga aģentūra. Ilggadējā pieredze mārketinga projektu un pasākumu organizēšanā palīdz uzņēmumiem sasniegt vairāk. Mēs esam mierā tikai ar pasākumu, kas ir kļuvis par Notikumu. Par Notikumu jums un tiem, kas jums ir svarīgi.
Projekta organizators: WE ARE VERY
Atbalstītāji: VEF kvartāls, The Brand, Lavazza
Interneta resursi: www.marketingshake.lv