20. septembrī Rīgas cirkā notiks 6. Baltijas zīmolu forums
Baltijas zīmolu foruma 2024 uzmanības centrā būs humora un izklaides spēks mārketingā
Lai uzsvērtu humora spēku, 20. septembrī Rīgas cirkā, kas plaši pazīstams ar savu neparasto pievilcību un izklaidi, notiks 6. Baltijas zīmolu forums. Foruma paneļdiskusijās un lekcijās piedalīsies dažādu valstu zīmolu eksperti un nozares līderi, kas dalīsies zināšanās un pieredzē. Pasākuma ietvaros notiks arī apbalvošanas ceremonija, kurā tiks sveikti izcilākie Baltijas zīmoli dažādās kategorijās. Atzīmējot Baltijas zīmolu topa 20. gadadienu, pasākumā uzstāsies viena no ikoniskākajām mūzikas grupām Baltijā, kuras nosaukums netiek atklāts.
Sestais gadskārtējais Baltijas zīmola forums gatavojas ļoti nopietni uztvert nenopietnību, galveno uzmanību veltot humoram un izklaidei kā vienam no spēcīgākajiem mārketinga un zīmola veidošanas instrumentiem. Neraugoties uz to, ka daudzi vietējie un globālie pētījumi apliecina humora spēku, pēdējā desmitgadē tas dīvainā kārtā mārketinga komunikācijā tiek izmantots visai reti. Nevar noliegt, ka humors ne tikai uzjautrina, bet arī veicina pārdošanas apjomu pieaugumu, un ir pienācis laiks atklāt un no jauna likt lietā tā spēku.
Forumā ar aizraujošām runām uzstāsies slavenu globālo un vietējo zīmolu, kā arī vadošie komunikāciju un mediju eksperti. Galveno oratoru vidū būs Pedijs Gilmors, zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma “Studio Gilmore” izpilddirektors un dibinātājs, kā arī viens no Eiropas labākajiem humora konsultantiem. Forumā uzstāsies arī Salma Gaja Tophama, OATLY – zīmola, kas izslavēts ar savu drosmīgo un asprātīgo pieeju, redakcionālā satura producente. Uz skatuves kāps arī Magnuss Magnusons, radošais direktors, kurš ir veidojis dažas no ikoniskākākajām Islandes tūrisma kampaņām, kas ir iemantojušas globālu nozares ekspertu atzinību un veicinājušas tūrisma pieaugumu.
Pasākuma dalībnieki varēs arī gūt ieskatu un aizgūt pieredzi no veiksmīgākajiem Baltijas zīmoliem, kas humoru un izklaidi ir efektīvi izmantojuši sava zīmola un biznesa izaugsmē. Mediju un mārketinga ekspertu grupa apspriedīs efektīvākos veidus, kā ar zīmola saturu sasniegt un piesaistīt patērētājus.
Tāpat kā iepriekšējos gados, Baltijas zīmolu foruma ietvaros notiks arī Baltijas zīmolu topa apbalvošanas ceremonija, kurā zīmoli tiks apbalvoti dažādās kategorijās, piemēram, mīlētākie, zaļākie, cilvēcīgākie, visstraujāk augošie, u.c. Šogad pētījumā ieviesta arī jauna kategorija, pirmo reizi vērtējot un godinot asprātīgākos zīmolus Baltijā. Rezultāti tiks noteikti, pamatojoties uz Brand Capital pētījumu, kas ir plašākais zīmolu uztveres un dzīvesveida pētījums Baltijā, ko veic Baltijā vadošais pētījumu uzņēmums Norstat un kurā piedalās vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāji. Jau 20 gadu garumā pētījums apkopo datus par aptuveni 600 zīmoliem un ap 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi.
Atzīmējot Baltijas zīmolu topa 20. gadadienu, pēc apbalvošanas ceremonijas ar ekskluzīvu koncertu foruma viesus priecēs viena no populārākajām Baltijas grupām, kas solās būt visai vētrains.
Plašāka informācija par pasākumu un biļetēm atrodama Baltijas zīmolu foruma vietnē https://balticbrands.eu
Forumu rīko MAGIC, OMD un Norstat. Galvenais foruma partneris ir Balcia. Tāpat forumu atbalsta Eco Baltia, AirBaltic, Rimi, Wellton Hotels, Rixwell, LRA, Tuuli, LiMA, Sons & Daughters, Element Digital, Trickster, Delfi, TV3 Group, JCDecaux, Ir Nauda, BOBE un Mediāna.