Pagarināts darbu iesniegšanas termiņš festivālā Golden Hammer
Starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer darbu iesniegšanas termiņš pagarināts līdz 29. aprīlim.
Darbus var iesniegt 13. kategorijās: Film, Print, Outdoor, Radio, Digital, Design, Media, Direct, Promo & Activation, Campaigns, PR, Craft un Social.
Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 17 valstīm. Arī šogad Festivāla starptautiskā žūrija finālistu sarakstu veidos tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 1. līdz 2. jūnijam, žūrijas locekļi, Jūrmalā, klātienē lems kuras reklāmas un k ampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas - āmurus.
Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu - aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.