Autorizācija
0

NOSLĒDZIES STARPTAUTISKAIS REKLĀMAS FESTIVĀLS GOLDEN HAMMER

2. jūnija vakarā, viesnīcā Pullman Rīga Old Town  ar apbalvošanas ceremoniju noslēdzās 18. Starptautiskais reklāmas festivāls GOLDEN HAMMER.

Galvenā balva radošajās kategorijās – Creativity Case – tika piešķirta aģentūrai Leavingstone (Gruzija), kamēr galvenā balva komunikāciju kategorijās – Communications Folder – tika piešķirta aģentūrai Golin / MullenLowe (Rumānija). Arī digitālās kategorijas galvenā balva – AccessKey – šogad nonāca aģentūras Leavingstone (Gruzija) īpašumā, savukārt PR Frame, augtāko novērtējumu sabiedrisko attiecību kategorijā, saņēma Golin / MullenLowe (Rumānija). Festivāla balvu – Network of the year – šogad saņēma aģentūru tīkls Golin.

No 131 finālistu darbiem 26 darbi saņēma zelta āmurus, 23 darbiem tika piešķirti sudraba āmuri, savukārt īpaši augsto novērtējumu Grand Prix saņēma 7 darbi.

Reklāmas aģentūra DDB Latvia par kampaņu Insider's Guide to Riga - A journey with the Taxi driver, tika apbalvota ar zelta āmuru, savukārt par kampaņu Insider's Guide to Riga - TheWomen's blogger pitstops aģentūra savā īpašumā ieguva sudraba āmuru. Sudraba āmuru savā īpašumā ieguva arī aģentūra New Black par kampaņu What is the most complicated way to light up a Christmas tree? un aģentūra PaganOgilvy par kampaņu Colorfully black&white.

Festivāla starptautiskā žūrija pirmo darbu vērtēšanas kārtu veica elektroniski maija vidū, izvirzot Festivāla finālistus. Darbu vērtēšanas otrā kārta no 31. maija līdz 1. jūnijam norisinājās Rīgā, kur starptautiskā žūrija, klātienē, noskaidroja galveno balvu ieguvējus.

Ar visiem Festivāla uzvarētāju darbiem iespējams iepazīties Festivāla mājaslapā goldenhammer.eu

Santa Sakne

Golden Hammer | Projektu vadītāja

Santa.sakne@goldenhammer.eu

+3712 67 320 437

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)