Kad radošums satiek likumu
Semināra ierakstu skaties šeit
Runātāji:
Semināra atklāšana
Baiba Liepiņa, Latvijas Reklāmas asociācija
Reklāma un atbildība. Kurā brīdī sociālo mediju “posts” kļūst par reklāmu?
Sanita Gertmane, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Autortiesības un blakustiesības. Internetā atrasts nenozīmē, ka ir izmantojams reklāmā
Ilona Pētersone, Kultūras ministrija
Preču zīmes nozīme un izmantošana
Viktorija Kasara, Patentu valde
Autoru darbu izmantošana reklāmā. Kā pareizi vienoties ar autoru?
Ieva Kolmane, AKKA/LAA
Mūzikas izmantošana reklāmā un digitālajā komunikācijā. Kā pareizi ievietot mūzikas ierakstu reklāmā?
Edgars Bite, LaIPA
Kā pareizi izmantot mūzikas autoru un izpildītāju darbus? Latvijas autoru darbu izmantošanas prakse
Guntars Račs, MICREC
TikTok un autortiesības. Paga ko? Izrādās – autortiesības jāievēro arī TikTokā.
Anna Krūze, Guilty Ogilvy
Jautājumu un atbilžu sesija.