Autorizācija
1

Havas iegādājusies Idea Group kontrolpaketi

Idea Group īpašnieki ir pārdevuši uzņēmuma kontrolpaketi pasaules vadošajai komunikāciju grupai Havas. Šī ir lielākā investīcija Baltijas komunikāciju aģentūru vēsturē.

Mārketinga komunikāciju grupa Idea ir Havas partnere Baltijā kopš 2003. gada. Saskaņā ar 18.decembrī parakstīto līgumu Havas pieder 51 procents no Idea, savukārt pārējo daļu īpašnieki joprojām ir esošie Baltijas partneri.

"Havas gatavība pilnībā iekļauties Baltijas tirgū ir liels kompliments Idea un visai mūsu komandai. Tas nozīmē, ka mūsu ilgtermiņa darbs ir piesaistījis spēcīga globālā spēlētāja uzmanību un uzticēšanos," norāda Idea Group partneris Marks Eikners. "Mēs ticam, ka Havas mums dos papildu jaudu, attīstot produktus, pakalpojumus un – jo īpaši – tehnoloģijas. Digitālajā pasaulē mēs lieliem soļiem iesim uz priekšu, nodrošinot saviem klientiem pasaules līmeņa risinājumus.”

Alberto Kanteli, Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos, uzsver, ka Havas ir viena no visstraujāk augošajām komunikāciju grupām pasaulē, tāpēc kontrolpaketes iegāde ir dabisks solis. "Es priecājos, ka Havas tagad ir oficiāli pārstāvēts Baltijas valstīs. Mēs uzticamies pašreizējiem vadītājiem un esošajai struktūrai un neplānojam to mainīt. Turklāt mēs sniegsim visu nepieciešamo atbalstu, lai veicinātu uzņēmuma turpmāko izaugsmi. Piemēram, Havas ir savas sociālās, mobilās un digitālās platformas, un mūsu mātes uzņēmumam Vivendi pieder tādi zīmoli kā Canal+ un Universal Music, kas nodrošinās mūsu Baltijas komandām pavisam jaunas iespējas," sacīja A. Kanteli.

"Arī Havas, tāpat kā Idea Group, nodrošinās integrētus pilna komunikāciju cikla pakalpojumus, lai palīdzētu klientiem sasniegt biznesa mērķus. Cieša sadarbība, uzņemoties atbildību par mārketinga procesiem – stratēģijas izveidi, tirgus izpēti, radošo ideju izstrādi un realizāciju, mediju plānošanu un pirkšanu, satura mārketingu, PR un pasākumu organizēšanu pēc tā dēvētā one-stop-agency principa –, ļauj klientam koncentrēties uz savu pamatbiznesu un sasniegt labākos rezultātus," apstiprina Havas vadītājs Latvijā Ivo Rundāns.

No šodienas radošo aģentūru Idea Riga dēvēs par Havas, savukārt mediju aģentūru Idea Havas Media – par Havas Media.

Komentāri
  • Interesents
    Vai arena kļūst par neatkarīgu aģentūru ārpus havas media?
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)