Autorizācija
0

Golden Hammer pagarina darbu iesniegšanas teremiņu līdz 30 aprīlim

Darbu ieteikšana 18. Starptautiskajā reklāmas festivālā GOLDEN HAMMER tiek pagarināta līdz 30. aprīlim. Festivāls darbus šogad pieņem 14 kategorijās - Film, Print, Outdoor, Radio, Digital and Mobile, Design and Branding, Media, Direct, Promo & Activation, Campaigns, PR, Craft, Content and Entertainment un Social.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 16 valstīm. Kā ierasts, GOLDEN HAMMER starptautiskā žūrija finālistu sarakstu veidos tiešsaistē jau maija sākumā, savukārt no 31. maija līdz 1. jūnijam, žūrijas locekļi, klātienē, Rīgā,  lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems GOLDEN HAMMER godalgas.

Festivāls tradicionāli sastāv no divām daļām – konkursa, kurā jau 18. gadu par GOLDEN HAMMER godalgām spēkosies reklāmas, mediju un PR speciālisti, un konferences, kurā ar savām zināšanām par aktuālo un nozīmīgo nozarē dalīsies ārvalstu reklāmas un komunikācijas eksperti.

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu - aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

Starptautiskais reklāmas festivāls GOLDEN HAMMER šogad notiks 2. jūnijā viesnīcā Pullman Riga Old Town Hotel.

Festivālu atbalsta: New Black, Pagan Ogilvy, Mailigen, Pareizā ķīmija, SIXT, Becker Group, Pullman Riga Old Town Hotel, Inchcape BM Auto, BMW, EmilsVFX.

 

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)