Eiropas Savienības vienotais digitālais tirgus
Vienotās digitālā tirgus stratēģijas (A Digital Single Market Strategy for Europe) ietvaros izklāstītas 16 darbības, kas paredzētas, lai nodrošinātu labāku patērētāju un uzņēmumu piekļuvi digitālajām precēm un pakalpojumiem, radot pareizos apstākļus un noteikumus, kas veicinās digitālās inovācijas un palielinās izaugsmes potenciālu.
Komisijas ierosinātie pasākumi skars audiovizuālos mediju pakalpojumus, tiešsaistes platformas, e-komerciju, autortiesības, privātumu un datu aizsardzības regulējumus. Stratēģijas ietvaros tiks pārskatītas direktīvas (piemēram, Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīva), kā arī harmonizēti un saskaņoti virkne noteikumu.
Eiropas Reklāmas standartu alianse (EASA), kuras biedrs ir Latvijas Reklāmas asociācijas intereses pārstāvošā Eiropas Komunikāciju aģentūru asociācija (EACA) Briselē apsveica Komisiju ar šo nozīmīgo soli, vienlaikus aicinot atzīt reklāmas nozares pašregulācijas spēku un tradīcijas, un atstāt telpu nākotnes inovācijām.
EASA preses relīze
Eiropas Savienības valstu līderi šo stratēģiju apspriedīs Eiropas Padomes samitā š.g. 25. un 26. jūnijā.