Autorizācija
0

CLEAR CHANNEL LATVIA INVESTĒ 125 000 INOVATĪVU REKLĀMAS STENDU TĪKLA IZVEIDĒ

Uzņēmums “Clear Channel Latvia” kā pirmais Latvijā savā reklāmas platformu tīklā iekļāvis lielformāta digitālos reklāmas stendus ar skārienjutīgajā tehnoloģijā balstītām interaktīvo risinājumu iespējām. Projekts īstenots sadarbībā ar “Domina Shopping”, izveidojot arī mūsdienīgu un ērtu 3D wayfinding jeb veikala interaktīvās kartes sistēmu centra apmeklētējiem. Pirmais digitālo stendu tīkls tiks uzstādīts aprīlī tirdzniecības centrā “Domina Shopping”, iezīmējot jaunu posmu Latvijas vides reklāmas attiecībās ar patērētājiem. 

Viena no interaktīvo ekrānu būtiskākajām priekšrocībām ir spēja piedāvāt reklāmu tiešsaistē, cilvēkam atrodoties ārpus mājas. Tas nozīmē dažādu interaktīvu, dinamisku, reaģējošu un personalizētu risinājumu piedāvāšanu pat ļoti specifiskām un nelielām patērētāju grupām īstajā vietā un laikā. Piemēram, 2016. gadā Somijas Valsts asinsdonoru centra kampaņas ietvaros tiešsaistē lielveikalos tika atspoguļota informācija par trūkstošajām asinsgrupām, tādējādi aicinot cilvēkus ar noteiktu asinsgrupu piedalīties akcijā. Tirdzniecības centra veikaliem tas savukārt paver jaunas iespējas tiešsaistē ziņot par akcijas preču pieejamību, kā arī par kampaņu aktualitātēm noteiktā laika posmā un citiem operatīviem jaunumiem. 

Digitālo ekrānu tīkls arī paredz attālinātu un dinamisku reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu to ietvaros.

Saskaņā ar “Magna Global” pētījumu, šobrīd divas pasaulē visstraujāk augošās reklāmas platformas ir internets un DOOH (digital out of home) jeb tiešsaistes reklāmas ārpus mājas. Kopš 2010. gada investīcijas reklāmas izvietošanā DOOH platformās pieaugušas par 22%, un arī tuvāko 4 gadu prognoze liecina par stabilu izaugsmi 12% izmērā. 

“Clear Channel Latvia” izpilddirektors Jānis Puravs: “Šobrīd DOOH reklāmu platformas kļūst arvien populārākas visā pasaulē. Latvija gan šinī ziņā pagaidām ievērojami iepaliek. Piemēram, tepat blakus Igaunijā DOOH daļa no kopējā vides reklāmas tirgus (~10 miljoni eiro) apgrozījuma jau aizņem vismaz 15%. Latvijā bijuši atsevišķi mēģinājumi un eksperimenti, taču prieks, ka esam pirmie, kuri interaktīvos lielformāta vides reklāmas stendus iekļauj savā ikdienas piedāvājumā.” 

Kā viena no piemērotākajām digitālo ekrānu izvietošanas vidēm ir lielie iepirkšanās centri, kur cilvēki ne vien iepērkas un izmanto sadzīves pakalpojumus, bet arī izklaidējas, socializējas un vienkārši pavada brīvo laiku. Reklāmdevēji šo tendenci turpmāk varēs izmantot vēl efektīvāk, uzrunājot tirdzniecības centru auditoriju no digitālajiem reklāmas stendiem, kas piedāvās jaunas reklāmas iespējas ar kustīgo bilžu un animācijas izmantošanu, kā arī interaktīvās komunikācijas veidošanu ar patērētāju.

Pētījums par iepirkšanās paradumiem Latvijā 

Balstoties uz “Norstat Latvija” interneta vidē veiktā pētījuma datiem, Rīgā tirdzniecības centrus apmeklē 97% aptaujāto iedzīvotāju. 73% no aptaujas dalībniekiem tirdzniecības centrus apmeklē regulāri - vismaz reizi divās nedēļās. 84% no tiem norāda, ka vienā apmeklējuma reizē veikalā pavada vidēji stundu vai vairāk, savukārt 43% - 2 vai vairāk stundas. 29% aptaujāto tirdzniecības centrus apmeklē izklaides un brīvā laika pavadīšanas nolūkos, 64% respondentu atzīst, ka lēmumi par pirkumu tiek pieņemti spontāni - uz vietas veikalā. 
Tirdzniecības centrs “Domina Shopping” ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā, kurā regulāri iepērkas 1/3 jeb 210 tūkstoši Rīgas iedzīvotāju. Tajā atrodas vairāk nekā 160 modes preču veikali, kafejnīcas un restorāni, skaistumkopšanas un fitnesa centrs, kā arī dažādu sadzīves pakalpojumu sniegšanas vietas. Domina Shopping īpašnieks un pārvaldnieks kopš 2016. gada jūlija ir SIA “EfTEN DOMINA”. Tirdzniecības centrs atrodas Ieriķu ielā 3, starp divām Rīgas galvenajām satiksmes maģistrālēm – Čaka un Brīvības ielām. Šī gada martā noslēdzas vērienīgākā rekonstrukcija centra vēsturē, vairāk nekā 12 000 m2 lielā platībā atverot vairāk kā 25 jaunus veikalus, tai skaitā “SportsDirect” un “Jysk”. 
“Clear Channel Latvia” ir vides reklāmas uzņēmums, kas Latvijā darbojas kopš 1992. gada, piedāvājot reklāmdevējiem trīsskaldņa formas vides reklāmas līmējamo un gaismas stendu tīklu 4 lielākajās Latvijas pilsētās – Rīgā, Jūrmalā, Liepājā un Daugavpilī. Sākot ar aprīli, “Clear Channel Latvia” piedāvājumu papildinās digitālo reklāmas stendu tīkls tirdzniecības centrā “Domina Shopping”.

Papildu informācija:

Jānis Puravs
“Clear Channel Latvia” izpilddirektors, valdes loceklis
E-pasts: janis.puravs@clearchannel.lv
Mob.t.:+371 26434991

Vaļņu 3-1, Riga, LV-1050, Latvia
Tel. +371 6 722 1777
Fax +371 6 722 2393
www.clearchannel.lv

Visa informācija no Clear Channel Latvia oficiālās preses relīzes.

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)