Autorizācija
0

“Black Friday” reklāma “Twitter”: topi redzams!

Arnis Ozols, Httpool Baltics vadītājs

Šogad vairāk kā jebkad agrāk e-komercijas loma ir mainījusies un sasniegusi jaunus augstumus. Mūsu prognoze izrādījās pareiza. No tualetes papīra iegādes līdz pārtikas, apģērba, tehnoloģiju un preču mājas uzlabošanai pirkšanai – cilvēki visā pasaulē izmanto internetu kā vēl nekad agrāk.

Tā ir ļoti svarīga ziņa tiem reklāmdevējiem, kuri gatavojas “Black Friday”. Vēl tikai 2020. gada jūnijā mazumtirdzniecības lapās internetā ieskatījās gandrīz 22 miljardi apmeklētāju. Pirmajā pusgadā saskaņā ar Statista datiem* šo lapu apmeklētāju skaits pārsniedza augstākos rādītājus, kas parasti ir raksturīgi pārdošanas akcijām dažādu svētku laikā. Savukārt TechCrunch aplēsis, ka pandēmija par pieciem gadiem ir paātrinājusi pāreju uz iepirkšanos digitālajā vidē.

Tā kā aizvien vairāk biznesu kļūst pieejami tiešsaistē, pieaug arī reklāmdevēju skaits digitālajā vidē. Cīņa par pircēju uzmanību kļūst vēl sarežģītāka. Kas varētu Tavu “Black Friday” kampaņu “Twitter” padarīt patiešām īpašu un veiksmīgu?

Digitālajā pasaulē uzvar tikai digitālais saturs

Tev var būt lielisks bizness un labākie produkti. Taču milzīgajā informācijas apjomā, piedāvājumos un iespējās, ar ko patērētāji ik dienas tiek apbērti, tu vari pārdot savus produktus tad, ja proti izcelties citu starpā.

Digitālajā pasaulē tavs tēls tiešsaistē būs tas, kas palīdzēs tev sasniegt jaunas virsotnes un izcilus biznesa rezultātus. Īpaši laikā, kad cilvēki paši meklē izdevīgus piedāvājumus. 2019. gadā “Black Friday Ads” (Black Friday reklāmas – latv. val.) globālās kampaņas “Black Friday” laikā bija ceturtais meklētākais atslēgas vārds “Google”**. Tas liecina tikai par to, ka cilvēki paši meklē reklāmas!

Viena no labākajām platformām, kur iespējams sasniegt ieinteresētu auditoriju, ir “Twitter”.

Saskaņā ar pieejamajiem datiem, 2020. gada otrajā ceturksnī ik dienas tiešsaistē “Twitter” bija 186 miljoni lietotāju. Šis skaitlis aug katru gadu vidēji par 34%. Šie cilvēki ir gatavi maksāt par labiem piedāvājumiem. Viņi daudz aktīvāk iesaistās sarunās un, salīdzinājumā ar citu sociālo mediju platformu lietotājiem, viņi ir proaktīvi, izvēloties nākamos pirkumus. “Twitter” lietotāji ir pētnieki. Viņi grib atklāt jaunas iespējas. Viņi ir atvērti jaunām idejām, produktiem un piedāvājumiem. Gandrīz katrs “Twitter” lietotājs (9 no 10) ietekmē savu ģimenes locekļu vai draugu lēmumus, kad viņi svārstās savās izvēlēs, ko iegādāties***.

Tātad kāda ir “Black Friday” kampaņas veiksmes recepte “Twitter” sociālajā tīklā? Tajā būtu jāizdala četri posmi.

1. posms – Paveic mājasdarbu

Lai piedalītos spēlē, tev ir jāsaprot tās noteikumi un atbilstoši jāsagatavojas.

1) Parūpējies par savu profilu – atjauno informāciju.

2) Veic izpēti, sagatavojies un lieto atbilstošas mirkļbirkas.

3) Izveido piedāvājumus tikai “Twitter” lietotājiem. Atceries, ka daudzi klienti jau meklē Ziemassvētku dāvanas.

4) Ieguldi laiku un pūles, lai radītu lielisku saturu.

2. posms -  Izmanto “Twitter” risinājumus visos pārdošanas piltuves posmos

Izmantojot pareizos instrumentus, zīmolam ir iespēja piemeklēt pircēju grupas, kas varētu būt visvairāk ieinteresētas piedāvājuma izmantošanā. Tāpat tā ir iespēja atrast jaunus klientus un pārliecināties, ka tie saprot piedāvājumu. Zinot, ko un kam teikt – tas var būt izšķiroši svarīgi, lai kampaņa izdotos.

Ir pieejami dažādi “Twitter” produkti, lai piesaistītu klientus, kā arī aicinātu rīkoties un izmantot piedāvājumu.

3. posms – izmanto Wise.Blue, lai būtu priekšā saviem konkurentiem

Wise.Blue” risinājumu ir nepieciešams izmantot papildus “Twitter” produktiem. “Wise.Blue” risinājumi, kas piemēroti “Black Friday” kampaņas dalībniekiem, ir vērsti uz nepārtrauktu komunikāciju ar auditoriju un tās nemitīgu iesaistīšanu.

  • #H2R - Heart to Remind (Sirsniņa, lai atgādinātu – latv. val.)

Ja kādam iepatiksies sākotnējais ieraksts par kampaņu, un tas tiks pausts, nospiežot sirsniņu, tad par nākamo piedāvājumu šis lietotājs ziņu saņems automātiski. Šāds risinājums iesaista auditoriju un liek gaidīt jaunus piedāvājumus.

  • Attēla un video karuseļi (vairākas bildes pēc kārtas)

Karuseļu jeb vairāku bilžu kombinācijas izmantošana ir lielisks uzmanības piesaistīšanas veids, jo dod iespēju parādīt vairākus produktus vienlaicīgi. Karuseļi ir labs instruments, lai piesaistītu auditoriju mājaslapai un virzītu klientus uz pirkuma izdarīšanu.

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)