Baltic Brand Conference. Destination: Germany notiks 14. septembrī
14. Septembrī norisināsies Baltic Brand Conference. Destination: Germany. Šī ir jau ceturtā šāda veida konference. Šogad tās tēma ir Vācijas tirgus apgūšana, eksportējot Baltijas zīmolus un produktus. Trīs konferences sadaļas ietver dažādas lekcijas, kurās Latvijas zīmolvedības eksperti un ārzemju vieslektori sniegs vērtīgas lekcijas par to, kā iespējams pārveidot zīmolu, pielāgojot to jaunam tirgum, īpaši pievēršot uzmanību Vācijas tirgus specifikai.
Iedvesmojošās teorijas sadaļā lekcijas lasīs Uwe Melichar (DE), Rupert Millington (UK), Natalja Piiskoppel (EE), kā arī pārstāvji no Latvijas – Kristaps Siliņš, Ēriks Šulcs un citi. Viņu lekcijās uzzināsiet:
• Kā iepazīt potenciālos klientus un patērētājus,
• Kā sagatavot zīmolu eksportam un izmantot tā priekšrocības,
• Kādas ir Vācijas mediju īpatnības,
• Kā izvēlēties digitālo stratēģiju.
Tirgus specifikas sadaļā iespējams padziļināti izprast intelektuālā īpašuma likumdošanas specifiku un līdzšinējās Vācijas-Baltijas tirgus attiecības.
Reālās pieredzes sadaļā Baltijā atpazīstamu uzņēmumu un zīmolu (Valmiermuižas alus, Lido, Laima un citi) pārstāvji – Ieva Johnsson, Aigars Ruņģis, Kaspars Pacēvičs un Valērija Lieģe pastāstīs par savu produktu eksporta pieredzi, ienākot Vācijas tirgū, savukārt mārketinga speciālists Andris Eglājs iepazīstinās ar šai valstij specifiskajiem reklāmas un mārketinga izaicinājumiem.
Dalības maksa vienam dalībniekam 99,- EUR + PVN. Cenā iekļautas lekcijas, izdales materiāli, apliecība, kafijas pauzes, pusdienas un stāvvieta. AHK, LRA un LIA biedriem ir pieejama 20 % atlaide dalības maksai.
Norises laiks: 14. septembris Swedbank ēkā Balasta dambī 1A, Rīgā.
Konferences valoda – angļu.
Plašāka informācija un reģistrācijas veidlapa pieejama mājas lapā www.balticbrandconference.com