Autorizācija
0

Atskats uz LRA Gada konferenci

Šogad Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference notika 1.oktobrī Konferenču centrā Citadele (Republikas laukums 2A). 

Tika runāts par aktualitātēm, kas tieši skar industriju, gan par jautājumiem, kas ir interesanti ikvienam. Šogad pirmo reizi konferencē uzstājās divi lektori no ārzemēm – Aiste Ptakauske no Lietuvas un Kaspers Henriksens (Casper Henriksen) no Dānijas.

LRA Gada konferences programma

Combining creative and semiotic thinking for successful promotions and publicity.

Aiste Ptakauske, S.I. Ņūhausas Publisko komunikāciju skola, Sirakūzas Universitāte, Ņujorkā, ASV iegūts maģistra grāds Televīzijas, Radio un Filmu nozarē, pieredze reklāmā un semiotikā. (angļu valodā)

No sajūtām un uztveri. Ārējā pasaule mūsu uztverē ir pārveidotā veidā. Sajūtu datus uztvere pārveido, tas ir iemesls, kāpēc laiks var šķist īss vai garš, kāpēc iespējamas vizuālas un citas ilūzijas. Tas ir iemesls, kāpēc ar mums var kaut kādā mērā manipulēt.

Jurģis Šķilters, Latvijas Universitātes profesors, kognitīvo zinātņu pētnieks

Tolerance. Iecietība. Respekts. Cieņa.

Jāna Jēruma-Grīnberga, bīskape, Anglikāņu baznīcas Svētā Pestītāja draudzes Rīgā mācītāja

Karš, karavīri un kvass: Politiskās un ekonomiskās tendences Latvijā, Eiropā un Pasaulē 2016. gadā.

Daunis Auers, Dr. sc.pol., Latvijas Universitātes asociētais profesors Sociālo zinātņu fakultātē, Politikas zinātnes bakalaura studiju programmas direktors

Why the future is programmatic. What is programmatic? Why will programmatic benefit both consumers, advertisers and media? Challenges we need to overcome.

Casper Henriksen, Senior Business Strategist, Nordics, Central & Eastern Europe, Dentsu Aegis Network (angļu valodā)

Pieci veidi, kā RTB (Real time bidding) var kaitēt klienta biznesam.

Ivars Bauls, TVNET valdes priekšsēdētājs

Diskusiju panelis RTB (Real time bidding) un Programmatic Latvijā un pasaulē. Par un pret. Iespējas, riski un tuvākās nākotnes perspektīvas. Diskusiju paneļa dalībnieki: Ivars Bauls (TVnet),  Dainis Voroņins (Swedbank), Jānis Palkavnieks (draugiem.lv),  Māris Naglis (inspired eCommerce), Gatis Rēpelis (Dentsu Aegis Network), Andis Kulinskis (PHD).

Mediju reklāmas datu apkopošanas idejas un nākotnes perspektīva. Baiba Liepiņa, Latvijas reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja

Pirmizrāde pasaules tūres ietvaros – Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase “25x25”. Šis gads ir īpašs, jo aprit tieši 25 gadi kopš pirmo reizi, starptautiskajā reklāmas festivālā Kannās, tika izrādīts pirmais New Directors’ Showcase. Lai atzīmētu lielo jubileju, šogad Saatchi & Saatchi aicināja pievienoties projektam 25 reklāmas pasaulē atzītus režisorus. Katrs no viņiem reiz ir uzmirdzējis, tieši pateicoties New Directors’ Showcase.  

 

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)