Autorizācija
0

Apstiprināta festivāla Golden Hammer starptautiskā žūrija

Šovasar, 11.jūnijā, Jūrmalā, starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer pulcēsies reklāmas profesionāļi no daudzām Eiropas valstīm.

Starptautiskais reklāmas festivāls tradicionāli sastāv no divām daļām – konkursa, kurā jau 16. gadu par Golden Hammer godalgām cīnās reklāmas, mediju un PR speciālisti, un konferences, kurā uzstāsies ārvalstu reklāmas un komunikācijas eksperti, stāstot par aktuālo un nozīmīgo nozarē. 

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu - aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

Atjaunotajā Dzintaru koncertzāles mazajā zālē, 11. jūnija vakarā, notiks apbalvošanas ceremonija, kur tiks paziņots, kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Grand Prix, zelta un sudraba godalgas, savukārt visā dienas garumā ikviens interesents aicināts piedalīties Golden Hammer konferencē.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 15 valstīm. Šogad pirmo gadu Golden Hammer žūrija finālistu sarakstu veidos tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 9. līdz 10. jūnijam, žūrijas locekļi, Jūrmalā, klātienē lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas - āmurus. Golden Hammer pirmais darbu iesniegšanas termiņš – 15. aprīlis, taču darbus būs iespējams iesniegt līdz 30. aprīlīm, bet jau par lielāku dalības maksu.

2015. gada Golden Hammer žūrija:
Thomas Le Thierry d'Ennequin, Vizeum globālais prezidents, Francija; 
Anna Campbell, OMD EMEA biznesa attīstības direktore, Lielbritānija;
Danil Golovanov, Red Pepper Agency “Main Pepper”, Krievija;
Kristoffer Reppen, Saatchi & Saatchi radošais direktors, Norvēģija;
Michal Pastier, Zaraguza digital radošais direktors, Slovākija;
Ann Maes, Ogilvy Public Relations direktore, Beļģija;
Dominykas Žilėnas, Adell Taivas Ogilvy radošais direktors, Lietuva;
Simon Shaw, Hill & Knowlton Strategies radošais direktors, Lielbritānija;
Olga Kazaka, A.W. Olsen & Partners partnere, Latvija;
Stefan Schmidt, dieckertschmidt radošais direktors un partneris, Vācija;
Peter Karvinen, Nydrle radošais direktors, Čehija;
Jaroslav Serduk, Banda Agency stratēģiskās plānošanas direktors, Ukraina;
Martin Woska, Triad radošās stratēģijas direktors un līdzīpašnieks, Slovākija;
Ansis Štāls, Mindshare direktors, Latvija;
Frank Wolfram, Geometry Global EMEA tehnoloģiju direktors, Vācija;
Kerstin Raidma, Tabasco direktore, Igaunija;
Alemsah Ozturk, 41?29! “Chief Happiness Officer” un dibinātājs, Turcija;
Joanna Bakas, LHBS direktore un partnere, Vācija;
Karolina Galacz, Y&R Budapest radošās grupas vadītāja, Ungārija;
Raimonds Platacis, Abnormal radošais direktors, Latvija;
Alpo Räinä, Mailand Communications partneris, direktors un stratēģiskais konsultants, Somija
Tomas Nemura, The Chocolate partneris, Lietuva;
Mihail Elagin, TWIGA radošais direktors, Krievija;
Edijs Majors, Burzum radošais direktors, Latvija;
Alice Bottaro, DDB Berlin radošā direktore, Vācija.

Informācija par konkursa kategorijām un plašāk par festivālu: www.goldenhammer.eu

vai 

Daina Āboliņa 
Golden Hammer 
Projektu vadītāja 
daina.abolina@goldenhammer.eu
T:  67320439
M: 25622371

 

 

 

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)