Autorizācija
0

2018. gadā Baltijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 4,4% un sasniedza 305,5 miljonus eiro

Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2018.gadā. Visās trīs Baltijas valstīs kopā 2018.gada mediju reklāmas tirgus apjoms sasniedza 305,5 miljonus eiro, par 4,4% vairāk nekā 2017.gadā. 2018. ir pirmais gads kopš 2008., kad kopējais reklāmas tirgus atkal pārsniedzis 300 miljonu apjomu.

Lietuvā 2018. gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 4,3%, salīdzinot ar 2017.gadu, un sasniedza 116,0 miljonus eiro. Igaunijā reklāmas tirgus apjoms 2018.gadā bija 104,3 miljoni eiro, pieaugot par 3,1% salīdzinājumā ar 2017.gadu. Latvijā mediju reklāmas tirgus sasniedza 85,2 miljonus eiro, tas ir par 6,0% vairāk nekā 2017.gadā.

Kantar mediju pētījumu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2018. gadā Baltijā lielāko reklāmas tirgus pieaugumu nodrošinājusi vides reklāma (+4,1 miljons eiro). Baltijā kopumā samazinājies žurnālu reklāmas apjoms. Latvija ir vienīgā no Baltijas valstīm, kurā visos medijos fiksēts reklāmas pieaugums.

Vairāk informācijas šeit

Infogram šeit

Komentāri
(Publiskajā pusē e-pasts publicēts netiks)